Magdalena Mulenga: z Mindshare do Quisma

Magdalena Mulenga objęła stanowisko dyrektora polskiego oddziału agencji performance marketingowej Quisma należącej do GroupM. Poprzednio pracowała w domu mediowym Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako dyrektor polskiego oddziału agencji Quisma Magdalena Mulenga przejęła kierowanie jego 12-osobowym oddziałem. Do jej obowiązków należy też rozwój usług, działania nowobiznesowe i wzmocnienie aktualnych relacji klienckich. Ponadto Mulenga będzie odpowiedzialna za launch nowej platformy Quisma na polskim rynku oraz komunikację oferty firmy w zakresie performance marketingu.

Stanowisko objęte przez Magdalenę Mulengę było dotychczas nieobsadzone. Agencja Quisma działa w Polsce od roku.

Poprzednio Magdalena Mulenga pracowała jako client leadership director w domu mediowym Mindshare Polska, gdzie była odpowiedzialna za zarządzanie zespołem oferującym usługi mediowe full service dla takich klientów jak m.in. IBM, Motorola, HSBC, Foodcare i TM Toys. Jej obowiązki w Mindshare Polska przejął Maciej Świątek (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele