Spot Murapolu jest elementem trwającej od maja największej w historii rynku deweloperskiego kampanii promującej posiadanie własnego mieszkania „bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej”. Reklama przedstawia emocje młodej dziewczyny (w tej roli Katarzyna Smolińska), towarzyszące czynnościom i wydarzeniom rozgrywającym się w jej mieszkaniu.
Będąca w reklamie narratorem Magdalena Różczka, podkreśla, że własne mieszkanie, to coś więcej niż tylko cztery ściany. To miejsce, gdzie można rozwinąć skrzydła, cieszyć się, bawić i kochać.
Kampania reklamowa obejmuje w pierwszej fazie telewizje TVN, TVN24, Comedy Central oraz internetowe serwisy VoD.
Reżyserią spotu zajął się Jan Holoubek. Autorem zdjęć jest natomiast Bartłomiej Kaczmarek. Scenografię do reklamy przygotował Janusz Mazurczak, ceniony scenograf teatralny, telewizyjny i filmowy, w ostatnich latach współautor wielu głośnych reklam największych marek. Wykorzystany w reklamie utwór „Open my eyes” wykonuje Maverick Sabre, irlandzko-angielski piosenkarz i raper.

Za kreację reklamy i zakup mediów odpowiada spółka Whizz. Producentem spotu jest firma Zielony Pomidor.











