Magdalena Środa, Małgorzata Ohme i Jan Wróbel felietonistami „Wprost”

Prof. Magdalena Środa, Małgorzata Ohme i Jan Wróbel zaczęli współpracę publicystyczną z tygodnikiem „Wprost” (PMPG Polskie Media). Dla Środy i Wróbla do powrót po kilku latach na łamy pisma.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

We „Wprost” prof. Magdalena Środa zaczęła pisać krótkie felietony z cyklu „Lewo”, a Jan Wróbel - z cyklu „Prawo”. Oba teksty są publikowane na tej samej stronie. Do nowego numeru Wróbel napisał też dłuższy artykuł oceniający 12 miesięcy działania obecnego rządu.

Prof. Magdalena Środa pisała już felietony do „Wprost” w latach 2010-2014, odeszła w sierpniu 2014 roku, nie zgadzając się z publikacją przez tygodnik zapisu podsłuchanych rozmów czołowych polityków i biznesmenów. Jan Wróbel był felietonistą „Wprost” od połowy 2010 do połowy 2012 roku.

Felieton Małgorzaty Ohme znalazł się na ostatniej redakcyjnej stronie tygodnika. Ostatnio publikowano tam w cyklu „Felieton na zaproszenie” teksty różnych publicystów, m.in. Jana Śpiewaka i Daniela Kawczyńskiego. Ohme od początku września jest dyrektorem programowym obszaru lifestylowego w Wirtualnej Polsce, a od listopada prowadzi lifestylową część porannego programu WP „#dziejesięnażywo”.

Pod koniec sierpnia br. redaktorem naczelnym „Wprost” został Jacek Pochłopień, a jego zastępcą Marcin Dzierżanowski. Niedług potem funkcję szefa działu Zagranica objął Jakub Mielnik, a działu Kultura - Marcin Pieszczyk.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK