W najnowszej kampanii reklamowej, promującej ofertę MagentaBiznes występują klienci T-Mobile: Mariusz Pływaczewski prowadzący firmę transportową Martrans, Maciej Kulesza, stojący na czele lokalu Viaduct Pizza Bar, a także Dominika Matysiak, będąca właścicielką cukierni Domo Bake.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-bonusy-aplikacja-oferta-na-karte-pzl ##
W 30- oraz 15-sekundowych spotach widzowie mają okazję podejrzeć przedsiębiorców, na co dzień korzystających z usług T-Mobile, w ich codziennej pracy. Wspiera ich w niej technologia T-Mobile, która pozwala na kontakt z klientami i partnerami biznesowymi, a także łatwe przyjmowanie zamówień.
Spot promuje zarazem ofertę abonamentu MagentaBiznes ze smartfonem Samsung Galaxy S22 – stanowiącym jedną z topowych propozycji producenta. W ramach promocji każdy przedsiębiorca, który zdecyduje się na dowolny wariant abonamentu MagentaBiznes, będzie mógł kupić ten model na korzystnych warunkach.

Kampania dla biznesu będzie prowadzona w telewizji, internecie, stacjach radiowych oraz na nośnikach zewnętrznych. Za jej koncepcję odpowiada agencja PZL. Kreację do kampanii w internecie przygotował VMLY&R, zaś za zakup mediów i działania reklamowe odpowiedzialny jest Mindshare.










