Jak informuje redakcja „Dziennika Polskiego”, miesięcznik jest subiektywnym przewodnikiem po wydarzeniach kulturalnych. Miesięcznik reklamowany jest hasłem „Myślimy o kulturze przekrojowo”.
Został on podzielony na sekcje tematyczne: „Rozmowa miesiąca”, „Film”, „Teatr”, „Książka”, „Sztuki wizualne” oraz „Muzyka”, w których znajdują się zapowiedzi wydarzeń zbliżającego się miesiąca, a także teksty publicystyczne czy wywiady.
W pierwszym numerze można będzie przeczytać m.in. wywiady z Janem Peszkiem i Piotrem Milewskim czy artykuł o życiu Robbiego Williamsa.
Redaktorem prowadzącym jest Łukasz Gazur. Layout miesięcznika zaprojektował Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Press Polska.
Z danych ZKDP wynika, że w styczniu br. średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Polskiego” wyniosła 20 194 egz. (więcej na ten temat).












