Maja Sieńkowska na cele działu influencer marketingu w PR Calling!

Maja Sieńkowska objęła w agencji PR Calling! nowo utworzone stanowisko influencer marketing managera. Będzie odpowiedzialna za rozwój działu zajmującego się przygotowywaniem i wdrażaniem kompleksowych strategii influencer marketingowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Maja Sieńkowska na cele działu influencer marketingu w PR Calling!
Maja Sieńkowska

Maja Sieńkowska z PR Calling! związana jest od października 2015roku. Do stycznia pracowała w agencji na stanowisku public relations & communications specialist.

- Już od dawna realizujemy projekty z udziałem blogerów czy youtuberów, dlatego powstanie nowego działu, skupiającego kompetencje z zakresu influencer marketingu to naturalny kierunek rozwoju agencji PR Calling!. Influencer marketing może być bardzo efektywnym sposobem na realizację założonych celów, pod warunkiem, że zostanie zaplanowany i przeprowadzony w odpowiedni sposób - komentuje Katarzyna Dworzyńska, head of business w PR Calling!.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji