Majonez Kętrzyński reklamowany przez kultową rodzinę jako „gotowy na Święta” (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Majonezu Kętrzyńskiego związana z Bożym Narodzeniem. Akcję - obejmującą telewizję, radio, prasę i internet - przygotowało studio Gravite Design.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Majonez Kętrzyński reklamowany przez kultową rodzinę jako „gotowy na Święta” (wideo)

Bożonarodzeniowa kampania Majonezu Kętrzyńskiego jest oparta na charakterystycznych dla tej marki animowanych reklamach w stylu retro. Ich bohaterami oprócz produktu jest zabawna kultowa rodzina. Reklamy zawierają hasła „Idą Święta - robimy zapasy!” oraz „Gotowy na Święta”.

Kampania jest prowadzona na Warmii i Mazurach. Obejmuje spoty w Radiu Olsztyn i TVP Olsztyn, reklamy i artykuły sponsorowane w prasie i internecie (m.in. „Gazeta Wyborcza Olsztyn”, „Gazeta Olsztyńska”, WM.pl, Olsztyn24.pl, Olsztyn.com) oraz aktywności w serwisach społecznościowych (Facebook, Google+, YouTube).

grafika

Kreację kampanii przygotowało studio Gravite Design.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji