Makarony Lubella ponownie promowane jako „Najlepsze ze zboża"

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej makaronów Lubella (Maspex) realizowanej pod hasłem „Najlepsze ze zboża". Działania przygotowały GPD Agency i Starcom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Makarony Lubella ponownie promowane jako „Najlepsze ze zboża"

Zboża i jakość są tematem przewodnim kampanii  „Najlepsze ze zboża". Dźwięki w nowym spocie tworzą rytm, który prowadzi nas przez opowieść o makaronie: od kiełkującego na polu zboża, aż do chwili cieszenia się pysznym makaronowym daniem.

Spoty emitowane są w największych stacjach telewizyjnych oraz na platformach VOD. Komunikacja obejmuje także działania w social mediach.

Za kreację spotu odpowiada GPD Agency. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+