„Szczęśliwy traf” w promocji weekendowych zakupów w Makro

Makro Cash and Carry Polska rozpoczęło promocję pod hasłem „Szczęśliwy traf”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Unique One.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Szczęśliwy traf” w promocji weekendowych zakupów w Makro

W ramach akcji za każde 300 zł netto wydane w weekendy w halach Makro otrzymuje się los, który uprawnia do udziału w losowaniu dwuosobowej wycieczki na grecką wyspę Kos. Należy zachować dowód zakupu (w akcji nie jest uwzględniany zakup tytoniu i akcesoriów tytoniowych, wódki, kart GSM, paliwa i depozytów) i zgłosić go na stronie makro-bonusy.pl.

Losowanie odbywa się w każdą środę z puli nowych losów z poprzedniego weekend. Co tydzień losowane są dwie dwuosobowe wycieczki. Akcja potrwa do końca kwietnia.

grafika

Loterię wspierają działania reklamowe w formie m.in. e-maili oraz materiałów POS.

Za przygotowanie koncepcji akcji oraz jej organizację i obsługę odpowiada agencja Unique One.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+