Mała Yulia z Ukrainy obiecuje tacie naukę w Polsce. Kampania Fundacji Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej

Agencja Grey Group Poland oraz Fundacja Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej stworzyły kampanię, która ma na celu pokazać, że wojna za wschodnią granicą wciąż trwa, na miasta spadają rakiety, a miliony Ukraińców z dnia na dzień tracą swoje domy i rozstają się z bliskimi.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mała Yulia z Ukrainy obiecuje tacie naukę w Polsce. Kampania Fundacji Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej

Od początku wojny do Polski trafiły miliony uchodźców. Polskie społeczeństwo wykazało niezwykłą solidarność i otwartość, przyjmując przyjeżdżających pod własny dach, zapewniając im schronienie i poczucie bezpieczeństwa. W ostatnim czasie jednak zaczęło pojawiać się coraz więcej głosów obojętności wobec uciekających przed wojną.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dziekuje-ci-polsko-ukraina-swieto-niepodleglosci ##

Kilkuletnia Yulia rozmawia z tatą będącym na froncie

Kampania pokazuje sytuację w Ukrainie z perspektywy kilkuletniej Yulii, która mimo młodego wieku, doświadczyła już wiele. Po wybuchu wojny dziewczynka musiała opuścić swój dom, rozstać się z Tatą i wyjechać do Polski. Yulia zaczęła chodzić do szkoły, coraz lepiej mówić po polsku, a nawet zaprzyjaźniła się z rówieśnikami. Niemniej jednak jej życie wciąż jest pełne tęsknoty i strachu o tatę. Właśnie zaczął się 9 miesiąc wojny. Yulia podczas przejmującej rozmowy z tatą obiecuje mu, że będzie starać się uczyć, rozwijać i cieszyć się dalej swoim życiem. W tym momencie rozmowa zostaje nagle przerwana.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/niemal-trzy-czwarte-ukraincow-zaskoczonych-goscinnoscia-i-serdecznoscia-polakow ##

- Na przykładzie tej krótkiej opowieści o Yulii, chcemy przypomnieć, że każdego dnia pada wiele podobnych obietnic, dziesiątki tysięcy dzieci i ich rodzin potrzebują wsparcia, a wraz z zimą i kolejnymi atakami tych potrzeb przybywa. Dlatego warto pamiętać, że każdy z nas może pomóc i że liczy się każda wpłata. – komentuje Wojtek Wilk, prezes Fundacji PCPM.

Za ideę kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Grey Group Poland. Spot został wyprodukowany przez studio Film Produkcja. Reżyserem filmu z udziałem małej Yulii jest Tomasz Knittel, operatorem Mateusz Dziekoński, autorem zdjęć na potrzeby kampanii - Karol Grygoruk.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji