Serial „Malanowski i partnerzy” na antenie Polsatu oglądać można było w dni powszednie o godz. 16.30. Średnia widownia docu-crime w okresie od 2 marca do 27 kwietnia br. wyniosła 1,7 mln osób. Przełożyło się to na 18,43 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 15,24 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Największą oglądalnością cieszył się odcinek serialu pokazany 8 kwietnia br., który śledziło 1,98 mln widzów.

Trzy topowe odcinki „Malanowskiego i partnerów”
W paśmie emisji „Malanowskiego i partnerów” Polsat zajmował drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsza w tym czasie była TVP1 nadająca głównie serial „Wspaniałe stulecie” (zobacz jego dane oglądalności), co dawało jej 21,01 proc. udziału. Dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” plasowały się: TVN („Rozmowy w toku”; 11,72 proc.) oraz TVP2 (powtórki seriali; tylko 4,14 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat był liderem, a dalej plasowały się: TVN, Jedynka i Dwójka.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pierwsza-milosc-stracila-230-tys-widzow-polsat-liderem-w-grupie-komercyjnej ##
Oglądalność konkurencji w czasie emisji docu-crime
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp1-i-polsat-liderami-w-i-kwartale-mocno-do-gory-tvp-info ##











