Małgorzata Kożuchowska reklamuje ubezpieczenie juniorGo w Avivie (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Aviva z udziałem aktorki Małgorzaty Kożuchowskiej. W akcji, przygotowanej przez spółkę wspólnie z domem mediowym ZenithOptimedia, promowane są ubezpieczenie na zdrowie i życie Nowa Perspektywa oraz nowe ubezpieczenie - juniorGo.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Kożuchowska reklamuje ubezpieczenie juniorGo w Avivie (wideo)
Małgorzata Kożuchowska

Nowa kampania reklamowa jest kontynuacją działań z maja ub.r. promujących oferowane przez Avivę ubezpieczenie na zdrowie i życie. Spot - w którym Małgorzata Kożuchowska pokazuje, że może bardzo dużo zrobić dla swojej rodziny, ale nie potrafi przewidzieć nieoczekiwanych wydarzeń w przyszłości - informuje, że w ramach promowanej polisy po wypadku można uzyskać prywatną opiekę medyczną, a w razie ciężkiej choroby lub niezdolności do pracy - do 800 tys. zł na leczenie lub spłatę kredytu.

W ramach akcji reklamowane jest też ubezpieczenie juniorGo, które można wykupić z myślą o przyszłości dziecka.

Działania reklamowe startują 6 lutego, będą prowadzone w telewizji (w stacjach ogólnopolskich i tematycznych), intrnecie (m.in. na YouTubie, w serwisach VoD i portalach społecznościowych) oraz poprzez aktywności public relations. Potrwają sześć tygodni.

Małgorzata Kożuchowska występuje w reklamach Avivy od prawie dwóch lat.

Spoty reklamowe przygotował dział komunikacji i zarządzania marką Avivy. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Zenith.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"