Jest nowy zespół zarządzający w biurze reklamy Burdy

Burda Media Polska pracuje nad nową ofertę reklamową, obejmującą połączone portfolio Burdy i Edipresse Polska. W składzie zespołu kierującego połączonym biurem reklamy znaleźli się managerowie z obu firm. Szefową marketingu Burdy została zaś Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Jest nowy zespół zarządzający w biurze reklamy Burdy
Michał Helman

Michał Helman, chief commercial officer w Burda Media Polska, mówił podczas wtorkowej prezentacji, że rozpoczynają się prace nad stworzeniem wspólnej oferty reklamowej. Zapowiedział na jesień roadshow dla klientów bezpośrednich i domów mediowych. -

- Chcemy zmienić ten rynek i to co w obszarze lifestyle będzie powstawało - mówił Maciej Klepacki, od lipca CEO Burda Media Polska  - Wykorzystamy najlepsze elementy, doświadczenia z obu zespołów - dodał Helman.

W połączonej strukturze biura reklamy Monika Muszyńska pełni funkcję dyrektorki sprzedaży odpowiedzialnej za działania cyfrowe i insight konsumencki. Odpowiada m.in. za serwisy wizaz.pl, polki.pl czy kobieta.pl. Muszyńska pracowała wcześniej jako dyrektorka biura reklamy digital Edipresse Polska.

Jak już informowaliśmy, dotychczasowa dyrektorka sprzedaży digital w Burdzie Agnieszka Kos-Podlaska 1 czerwca zakończyła współpracę z firmą.

Małgorzata Gurbała jest dyrektorką sprzedaży odpowiedzialną za multimedia, segment luksusowy i lifestylowy. Odpowiada za takie brandy jak „Elle”, „Viva!”, „Party” czy "National Geographic Polska”. Wcześniej analogiczne stanowisko piastowała w Burdzie.

Funkcję dyrektorki sprzedaży odpowiedzialnej za multimedia, treści parentingowe i special interest pełni Joanna Matejczuk. Odpowiedzialna jest m.in. za marki „Dobre Rady”, „Claudia” czy pisma z segmentu true stories oraz kulinarne. W Edipresse Polska pracowała jako dyrektorka biura reklamy multimedialnej platformy parentingowej.

Katarzyna Nowakowska została dyrektorką sprzedaży odpowiedzialną za strategiczne partnerstwa Burdy. Odpowiada za współpracę Burdy z Grupą TVN, LOT-em czy Mercedesem. Wcześniej w firmie była dyrektorką sprzedaży odpowiedzialną m.in. za segment podróżniczy, popularnonaukowy czy ogrodniczy.

Jakub Wilczak został head of programmatic and data. W Edipresse pełnił dotąd analogiczne stanowisko. Mateusz Miedziałkowski objął z kolei stanowisko head of sales operations. Wcześniej w Burdzie pełnił funkcję agencies and key clients relations managera.

grafika

Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz szefową marketingu

Podano też skład zespołu content studio, podlegającego pod Agnieszkę Wicher-Szczęsną. To wewnętrzny zespół kreatywno-produkcyjny z zakresu reklamy natywnej.

Redaktor naczelną content studio została Marta Tabiś-Szymanek, kierująca dotąd analogiczną jednostką w Edipresse Polska.

Dyrektorką produktu reklamowego i realizacji projektów niestandardowych została Anna Paczek, dotąd dyrektorka ds. rozwoju produktu reklamowego i społeczności w Edipresse Polska.

Dyrektorką marketingu jest natomiast Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz, związana z Burdą od wielu lat, ostatnio jako dyrektor sprzedaży w biurze reklamy.

Kilkadziesiąt tytułów i serwisów w portfolio Burdy

W połączonym portfolio prasowym Burdy i Edipresse są tytuły luksusowe i lifestylowe (m.in. „Elle”, „Viva!”, „Glamour”, „Party”), podróżnicze (m.in. „National Geographic Polska”), poradnikowe (m.in. „Claudia”, „Dobre Rady”), kulinarne (m.in. „Przyślij Przepis!”, „Moje gotowanie”), ogrodnicze (m.in. „Mój piękny ogród”) i true stories (m.in. „Sekrety serca”, „Prawdziwe życie”). W ofercie internetowej są m.in. serwisy internetowe Elle.pl, Kobieta.pl, Wizaz.pl, Polki.pl, Viva.pl, National-geographic.pl. Mamotoja.pl czy Gotujmy.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?