Małgorzata Ostrowska-Królikowska w kampanii „Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi” (wideo)

W internecie i kinach rozpoczęła się kampania „Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi” promująca Fundację Wcześniak. Twarzą akcji jest aktorka Małgorzata Ostrowska-Królikowska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania „Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi” ma na celu promowanie wiedzy na temat wcześniactwa, zwiększanie rozpoznawalności Fundacji Wcześniak oraz zachęcanie odbiorców do przekazywania na jej rzecz 1 proc. podatku. W akcji będą wykorzystywane trzy spoty, w których dzieci urodzone przedwcześnie porównują swoją wagę urodzeniową do ciężaru produktów z życia codziennego. W każdej z odsłon występuje aktorka Małgorzata Ostrowska-Królikowska, która jest ambasadorką Fundacji Wcześniak.

Kampania od 20 stycznia jest prowadzona w kinach (sieć Cinema City), prasie oraz internecie (strona i Facebookowy fanpage Fundacji Wcześniak, działania na YouTubie i Twitterze). Akcja potrwa do końca kwietnia. Kreację przygotowała agencja Inmark360, spoty wyprodukowała firma Prodakszyn, a pozyskaniem mediów we wlasnym zakresie zajęła się Fundacja Wcześniak.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele