Małgorzata Rozenek, Radosław Majdan i Deynn promują nowe proteinowe Michałki Białe

Firma Allnutrition Nutlove rozwija portfolio i wprowadza na rynek proteinowe Michałki Białe. Premierze towarzyszy szeroko zakrojona kampania promocyjna z udziałem ponad 400 influencerów, regularnie współpracujących z marką.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Rozenek, Radosław Majdan i Deynn promują nowe proteinowe Michałki Białe

– Nowe Michałki to połączenie klasyki z nowoczesną formułą. Zależało nam, by stworzyć produkt, który będzie nie tylko pyszną przekąską, ale też odpowiedzią na oczekiwania konsumentów, szukających lepszych alternatyw dla tradycyjnych słodkości. To produkt dla wszystkich, którzy kochają słodycze, ale cenią też świadome podejście do diety – mówi Mateusz Pazdan CEO SFD.

Wsparcie ponad 400 influencerów

Premierze towarzyszy szeroko zakrojona kampania promocyjna z udziałem ponad 400 influencerów. 

Do akcji zaangażowani są znani twórcy m.in.: Małgorzata Rozenek, Radosław Majdan, Deynn, Daniel Majewski czy tiktoker Edziorap, a materiały promocyjne publikowane będą na Instagramie oraz TikToku

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"