Małgorzata Socha reklamuje nowy smak chipsów Sunbites

Wystartowała kampania reklamowa nowej wersji smakowej chipsów wielozbożowych Sunbites (produkowanych przez Frito-Lay Poland) - Ogrodowy Pomidor. Bohaterką akcji - przygotowanej przez firmy BBDO Warszawa, Digital One i Media Direction OMD - jest aktorka Małgorzata Socha.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Socha reklamuje nowy smak chipsów Sunbites
Małgorzata Socha w reklamie Sunbites

Chipsy Sunbites zostały wprowadzone do sprzedaży latem ub.r. w dwóch wersjach smakowych: Wiosenna Cebulka i Słoneczna Papryka, czemu towarzyszyła kampania reklamowa z udziałem Małgorzaty Sochy (zobacz szczegóły).

Obecnie pojawił się trzeci wariant - Ogrodowy Pomidor. Wspierają to nowe reklamy z Małgorzatą Sochą.

 

Obecny etap akcji zaczął się 19 stycznia. Obejmuje telewizję, internet oraz punkty sprzedaży.

grafika

Spot telewizyjny przygotowała agencja BBDO Warszawa, działania w internecie realizuje agencja Digital One, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji