Małopolskie będzie promować się w związku ze Światowymi Dniami Młodzieży w Krakowie

Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego podpisał ze spółką SDM 2016 umowę dotyczącą promocji tego regionu podczas tegorocznych Światowych Dni Młodzieży, które odbędą się w Krakowie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Małopolskie będzie promować się w związku ze Światowymi Dniami Młodzieży w Krakowie

W ramach umowy spółka SDM 2016, odpowiedzialna za organizację Światowych Dni Młodzieży w Krakowie, zajmie się promocją województwa małopolskiego w związku z tym wydarzeniem. Działania będą prowadzona na rynku polskim i poza jego granicami. Region ma być promowany m.in. poprzez ekspozycję logo województwa na parasolach (ok. 13 tys. sztuk), które będą wykorzystywane przez służbę liturgiczną w trakcie tzw. Wydarzeń Centralnych ŚDM w dniach 26-31 lipca br. oraz przez papieża, biskupów i kardynałów, w komunikatach medialnych emitowanych w ramach kampanii poświęconej ŚDM, na oznakowaniu ważnych zabytków zlokalizowanych poza Krakowem na terenie województwa małopolskiego, prezentację papieskiego Renault 4 obrandowanego logo województwa podczas przedsięwzięć promocyjnych organizowanego w związku z ŚDM, zamieszczenie informacji o województwie wraz z logo regionu, w materiałach dla dziennikarzy, w szczególności w newsroomie dla mediów, dystrybucję materiałów promocyjnych Województwa w punktach informacyjnych ŚDM, prezentację małopolskich fotościanek promocyjnych na terenie miasteczek namiotowych dla pielgrzymów oraz w centrum informacyjnym ŚDM. Spółka będzie realizować akcje crosspromocyjne na oficjalnym fanpage’u wydarzenia oraz publikować informacje o województwie na wszystkich fanpage’ach dotyczących ŚDM, na Instagramie i na YouTubie.

Promowanie małopolskiego na rynkach zagranicznych odbywać się będzie podczas: przedsięwzięć promocyjnych poświęconych ŚDM organizowanych we współpracy z Zagranicznymi Ośrodkami Polskiej Organizacji Turystycznej, instytutami polskimi za granicą, ambasadami RP na min. 3 rynkach zagranicznych (rynek hiszpański, francuski i włoski), pielgrzymki motocyklistów w czerwcu 2016 r. z Krakowa do Watykanu, której punktem kulminacyjnym będzie spotkanie z Papieżem Franciszkiem, przedsięwzięć promocyjnych związanych z ŚDM podczas Karpackiego Wyścigu Kurierów (U-23) UCI Europe Tour, który zostanie rozegrany na terenie państw Grupy Wyszehradzkiej (Węgier, Słowacji i Polski) w okresie kwiecień -maj br.

W ramach promocji województwa na rynkach zagranicznych świadczone będą m.in. następujące usługi: zamieszczenie informacji o regionie oraz prezentacja jego logo w przekazach medialnych z wydarzeń promocyjnych, ekspozycja logo na ubiorze i wyposażeniu uczestników pielgrzymki do Watykanu oraz na prezencie, który zostanie wręczony Papieżowi, ekspozycja systemu wystawienniczego województwa, publiczna prezentacja filmów o Małopolsce przekazanych przez województwo oraz spotu promocyjnego ŚDM, w którym jest zamieszczone logo małopolskiego, promocja Małopolski z wykorzystaniem Campera Małopolskiego, obrandowanego logo ŚDM oraz logo województwa.

Nie ujawniono wartości kontraktu między władzami regionu a spółką SDM 2016.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"