„Mam moc” - roztańczony rolnik i nauczycielka w reklamach Actimela (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa napoju mlecznego Actimel (produkowanego przez Danone Polska) pod hasłem „Mam moc. Stay strong”. Przygotowały ją agencja Youg & Rubicam Poland i dom mediowy MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Mam moc” - roztańczony rolnik i nauczycielka w reklamach Actimela (wideo)

Akcja jest oparta na dwóch musicalowych spotach, w obu słychać hity ery disco, w rytm których poruszają się bohaterowie. W jednym rolnik z ogromnym zapałem i radością wykonuje swoje obowiązki w gospodarstwie, a w drugim młoda nauczycielka z energią i radością prowadzi zajęcia w szkole.

Kamania, prowadzona pod hasłem „Mam moc. Stay strong”, ma podkreślać, że wypicie buteleczki Actimela to świetny sposób na rozpoczęcie dnia.

Akcja reklamowa oprócz telewizji obejmuje outdoor (m.in. reklamy na autobusach, cyfrowe billboardy odliczające czas do końca korka) oraz internet.

Kreację kampanii przygotowała agencja Youg & Rubicam Poland, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"