„Mama ma” w kampanii promującej aktywność zawodową kobiet (wideo)

Rozpoczęła się kampania „Mama ma” podkreślająca znaczenie aktywności zawodowej kobiet mających rodziny i dzieci. Akcję na zlecenie Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich oraz Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej przygotowały firmy Opus B, Starlink i Film Produkcja.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania „Mama ma” promuje godzenie ról rodzinnych i zawodowych kobiet i mężczyzn oraz aktywizację społeczno-ekonomiczną kobiet. W akcji wykorzystywane są dwa spoty. W jednym obalane są obiegowe opinie na temat ról matki i ojca oraz prezentowane ułatwienia dla kobiet w łączeniu kariery zawodowej z partnerskim wychowaniem dzieci. Drugi spot pokazuje takie ułatwienia w zakresie opieki nad małymi dziećmi.

 

Oprócz spotów telewizyjnych (emitowanych m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TV Puls oraz kanałach tematycznych) akcja obejmuje cztery spoty radiowe. Kreację kampanii - zaplanowanej do 20 maja - przygotowała agencja reklamowa Opus B, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starlink.

Spoty telewizyjne wyreżyserował Damian Pietrasik, a wyprodukowało studio Film Produkcja.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów