'Mamo, to ja' liderem

Miesięcznik 'Mamo, to ja' był najchętniej kupowanym pismem dla rodziców w lutym 2007 r.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Liderem segmentu pism dla rodziców jest miesięcznik ”Mamo, to ja” (Edipresse Polska), który osiągnął w lutym 2007 średnią sprzedaż ogółem na poziomie 110 257 egz. (wzrost o 23 proc. w stosunku do lutego 2006 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Na drugim miejscu uplasowało się ”Mam dziecko” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 91 758 egz., a na trzecim ”Dziecko” (Agora SA) ze średnią 82 695 egz.

luty20072006ZKDPSprzedaż ogólemMamo, to ja11025789587Mam Dziecko9175899499Dziecko8269590214Twoje dziecko6233068131Rodzice5649785644

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" większość miesięczników dla rodziców zanotowała spadek sprzedaży.

2007lutystyczeńZKDPSprzedaż ogólemMamo, to ja11025770421Mam Dziecko9175886459Dziecko8269597811Twoje dziecko6233073743Rodzice5649762176

Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"