Liderem segmentu pism dla rodziców jest miesięcznik ”Mamo, to ja” (Edipresse Polska), który osiągnął w lutym 2007 średnią sprzedaż ogółem na poziomie 110 257 egz. (wzrost o 23 proc. w stosunku do lutego 2006 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Na drugim miejscu uplasowało się ”Mam dziecko” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 91 758 egz., a na trzecim ”Dziecko” (Agora SA) ze średnią 82 695 egz.
luty20072006ZKDPSprzedaż ogólemMamo, to ja11025789587Mam Dziecko9175899499Dziecko8269590214Twoje dziecko6233068131Rodzice5649785644
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" większość miesięczników dla rodziców zanotowała spadek sprzedaży.
2007lutystyczeńZKDPSprzedaż ogólemMamo, to ja11025770421Mam Dziecko9175886459Dziecko8269597811Twoje dziecko6233073743Rodzice5649762176
Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:












