"Mamo, to ja" liderem pism dla rodziców w I kw. 2008

Magazyn "Mamo, to ja" umocnił w I kwartale 2008 roku swoją pozycjęlidera wśród czasopism dla rodziców. Miesięcznik kupowało w tymokresie średnio 114 tys. osób - o 21 tys. więcej niż przed rokiem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska) osiągnął w I kwartale2008 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 114 351 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl. Dzięki temu miesięcznik umocniłswoją pozycję lidera pism dla rodziców, ponieważ w porównaniu z tymsamym okresem ubiegłego roku jego sprzedaż wzrosła o 21 tys.egz.

Na drugim miejscu uplasowało się "Dziecko" (Agora) z wynikiem 82364 egz., a na trzecim "Mam dziecko" (Wydawnictwo Bauer) ze średniąsprzedażą wynoszącą 72 294 egz.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"