"Mamo, to ja" nagradza

... najlepsze produkty dla dzieci

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Miesięcznik "Mamo, to ja" w tym roku już po raz szósty nagradza najlepsze produkty dla dzieci w konkursie HIT - Najlepsze dla dziecka. Do udziału w konkursie HIT 2002 zgłosiła się rekordowa liczba 61 firm z 400 produktami. Członkowie jury: lekarze, psychologowie, rodzice (między innymi: Dominika Ostałowska i Przemysław Saleta) przez wiele miesięcy testowali wraz z dziećmi kosmetyki, zabawki, wózki i foteliki, próbowali soczków, kaszek i obiadków. Efekty ich wytężonej pracy poznamy w specjalnym dodatku do kwietniowego numeru "Mamo, to ja" zatytułowanym "Najlepsze produkty dla dzieci".

W tym roku przyznano nagrody w 12 kategoriach (takich jak: produkty obiadowo-deserowe, pieluszki i akcesoria do przewijania, ubranka i buty dla dzieci, zabawki i wiele innych) oraz nagrodę specjalną HIT 2002 - Idea przyjazna dziecku. Z roku na rok do udziału w konkursie zgłasza się coraz większa liczba firm ubiegając się o nagrodę HIT dla swoich produktów. Logo HIT umieszczone na produktach dla dzieci jest bardzo atrakcyjne zarówno dla producentów, jak i dla klientów. Ci pierwsi dzięki temu bardziej efektywnie mogą promować swoje towary, ci drudzy wiedzą, że logo to oznacza produkty najwyższej jakości.

Laureaci naszego konkursu przyłączyli się do akcji pomocy dzieciom z domów dziecka, organizowanej przez miesięcznik "Mamo, to ja", i podarowali swe produkty mieszkańcom Domu Dziecka w Pieszycach oraz maluchom z Oddziału Preadopcyjnego w Warszawie - podopiecznym Fundacji Przyjaciółka. Wszyscy laureaci otrzymają pamiątkowe statuetki i dyplomy na specjalnej, uroczystej gali.

Kwietniowe wydanie magazynu "Mamo, to ja" wraz z dodatkiem "Najlepsze produkty dla dzieci" będzie dostępne w sprzedaży już 13 marca. Ten jedyny w swoim rodzaju przewodnik po rynku produktów dla dzieci przyda się wszystkim rodzicom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day