Wysoką oglądalność ma w tvn druga edycja programu Szymona Majewskiego "Mamy cię!". Średnio każdy odcinek ogląda 2,75 mln osób a udział w rynku jest na poziomie 17,16%*- wynika z danych AGB Polska.
Wszyscy powyżej 4 roku życiaA 16-49DatyAMRSHR %AMRSHR %2004-09-05 (Sun)2 197 45915,47%1 327 72519,46%2004-09-12 (Sun)2 742 74917,18%1 600 51120,61%2004-09-19 (Sun)2 941 36118,49%1 816 11823,36%2004-09-26 (Sun)2 700 53816,65%1 692 08021,43%2004-10-03 (Sun)2 734 97716,99%1 669 34021,19%2004-10-10 (Sun)3 126 70218,57%1 901 22523,58%2004-10-17 (Sun)2 786 40516,58%1 684 18520,41% 2 745 59617,16%1 669 29021,47%
Przypomnimy, że na wiosnę pierwsza edycja programu była emitowany we wtorkowe wieczory. Wtedy średnia oglądalność wyniosła 2 360 968 osób a udział w rynku 15,12%**.
Profil widza programu "Mamy Cię":

Comp ADH %PłećMężczyźni44,30% Kobiety55,70%Wiek 4 - 9 3,30% 10 - 155,20% 16 - 195,00% 20 - 246,30% 25 - 2910,50% 30 - 348,70% 35 - 398,70% 40 - 4410,90% 45 - 4910,70% 50 - 5410,90% 55 - 597,10% 60+12,70%Wlk. Miasta / wieśWieś24,10% < 50 tys.23,00% 50-100 tys.10,00% 100-200 tys.10,60% > 200 tys.32,30%ZawódTop management10,70% Medium level19,70% Robotnicy i rolnicy15,00% Emeryci24,20% Inni ***)30,30%WykształceniePodstawowe44,60% Średnie36,20% Wyższe10,70% Inne****)8,50%
* - 2004-09-05 - 2004-10-17
** - 2004-03-02 - 2004-04-20
***) studenci, dzieci w wieku szkolnym, bezrobotni ****) wszystkie osoby do 15 roku życia.











