Mann i Materna reklamują kredyt gotówkowy w Kredyt Banku (wideo)

Kredyt Bank rozpoczyna kampanię reklamową kredytu gotówkowego, w której występują Wojciech Mann i Krzysztof Materna. Akcję przygotowały firmy Just, Next i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania kredytu gotówkowego w Kredyt Banku podkreśla, w ramach tej oferty marża dla aktywnych klientów wynosi tylko 4,9 proc.. W reklamach pojawia się też informacja o wprowadzonym właśnie przez bank celowym wariancie tego kredytu, skierowanym dla osób mających sprecyzowany cel, na który przeznaczą pożyczone pieniądze. Jeżeli taki klient w ciągu trzech miesięcy od zaciągnięcia kredytu dostarczy fakturę za zakup lub usługę, na którą pożyczał pieniądze, a której koszt stanowi minimum 70 proc. sumy kredytu, oprocentowanie zostanie obniżone nawet o 5 punktów proc. Kredyt celowy można wziąć na remont lub wyposażenie mieszkania, samochody i inne środki transportu, uroczystości rodzinne, sprzęt sportowy, wakacje i zdrowie. W kampanii reklamowej Wojciech Mann i Krzysztof Materna w zabawny sposób pokazują, że takim kredytem można sfinansować wyposażenie mieszkania. W drugim spocie będą promować usługi związane ze zdrowiem. Przypomnijmy, że Mann i Materna we wrześniu i październiku reklamowali kredyt hipoteczny w Kredyt Banku (zobacz te spoty), a twarzami promocyjnymi banku są od maja br. (więcej na ten temat).

Obecna kampania obejmuje telewizję (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN 7, TVN 24, TV 4, Polsat Sport i Extra, Discovery, Animal Planet, Discovery Word, Discovery Science, Discovery Historia, TLC, 20 stacji tematycznych z pakietu Atmedia), prasę (m.in. "Gazeta Wyborcza", "Puls Biznesu", "Newsweek", "Wprost", "Forum", "Polityka" i "Podróże"), internet (reklamy na portalach Onet, Wirtualna Polska, Interia i w wyszukiwarkach, e-mailingi kierujące na formularz kontaktowy, serwis Kredyt Banku oraz jego fanpage na Facebooku i kanał YouTube), outdoor (siatki wielkoformatowe) oraz placówki Kredyt Banku (ulotki, plakaty, naklejki). Akcję - zaplanowaną do końca br. - przygotowały agencja reklamowa Just (kreacja), agencja interaktywna Next (działania w internecie) oraz dom mediowy Starcom (zakup mediów).  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online