W kampanii promowany jest ekspres do kawy Siemens EQ900, który oferuje możliwość zrobienia espresso, capuccino, ale też espresso macchiato parzonego zdalnie w drodze do domu dzięki aplikacji Home Connect.
– Życie jest zbyt krótkie, by grać tę samą rolę i pić tę samą kawę. Dlatego z entuzjazmem dołączyłem do kampanii marki Siemens. Ta współpraca pozwala mi odkryć wyjątkowe smaki kawy. To właśnie ta różnorodność sprawia, że każdy dzień nabiera innego charakteru – komentuje Marcin Dorociński.

Kampania obejmuje emisję spotów reklamowych. Aktywności prowadzone są w telewizji, internecie, na platformach VoD, w social mediach oraz e-commerce.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Smak życia zaczyna się od kawy - ekspresy EQ marki Siemens // 30 s.
Za koncepcję kampanii odpowiedzialna jest agencja Insignia. Spot reklamowy wyreżyserowała Maria Zbąska. Zdjęcia wykonał Piotr Uznański, a za produkcję odpowiedzialne jest Pink Media.











