Przed dołączeniem do FCB Warsaw realizował projekty dla marek takich jak Unilever, Johnson & Johnson, OnePlus, L’Oréal, Alfa Romeo, Hasselblad, Ferrari i Heinz, prowadząc kampanie od koncepcji po produkcję – w digitalu, social mediach i offline.
W ostatnich latach odpowiadał za kierunek kreatywny kampanii "Ekipa Na Życie" dla Grant’s, współtworzył rebranding Pluxee i jego kampanię launchującą oraz projekty dla polskiego oddziału Heinz.

Poza działalnością agencyjną tworzy identyfikacje wizualne dla branży winiarskiej. Zajmuje się również wdrażaniem komponentu AI w procesach kreatywnych – od generatywnej grafiki po wideo.
Marcin Giżycki jest laureatem prestiżowego konkursu Hasselblad Masters (1. miejsce w fotografii produktowej) oraz zdobywcą nagród Sony Photography Awards i Grand Press Photo. Publikował m.in. we "Wprost", "Polityce", "Gazecie Wyborczej", "Rzeczpospolitej", "Forbes Latvia", "Bloomberg Businessweek Polska", "Pressie" i Noizz.pl.
– Marcin to art director, który potrafi połączyć koncept z obrazem w sposób absolutnie naturalny. W jego pracy widać równowagę między strategicznym myśleniem a wizualną wrażliwością fotografa. To rzadkie połączenie, które idealnie pasuje do naszej agencji. – dodaje Adam Zdeb, chief creative officer FCB Warsaw.












