Marcin Hadaj był m.in. dyrektorem PR w spółce Narodowe Centrum Sportu (w czasie budowy Stadionu Narodowego w Warszawie) oraz rzecznikiem prasowym Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, nadzorując media relations, projekty strategiczne oraz pracę 16 terenowych oddziałów GDDKiA w tym zakresie.
Ostatnie cztery lata pracował jako corporate communications manager w Jeronimo Martins Polska, współodpowiadając m.in. za media relations i digital communication sieci sklepów Biedronka. Prowadził zajęcia dla studentów z komunikowania masowego, ma również wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania mediami jako wydawca, szef struktur w redakcjach oraz dziennikarz zajmujący się transportem, w tym lotnictwem.
Marcin Hadaj ukończył studia w zakresie dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim, uzupełniając wiedzę w Krajowej Szkole Administracji Publicznej oraz w ramach intensywnych treningów menedżerskich CCL Center for Creative Leadership w zakresie efektywnego zarządzania i zaangażowanego przywództwa w organizacjach.












