Marcin Marjański dyrektorem generalnym polskiego IAA

Marcin Marjański został nowym dyrektorem generalnym polskiegooddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Zastąpił natym stanowisku Monikę Kotowską.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Marcin Marjański zastąpił MonikęKotowską, która pełniła tę funkcję od kwietnia ubiegłegoroku. Marjański ostatnio pracował jako dyrektor marketinguGrupy PZU, gdzie przeprowadził skutecznyrebranding firmy i kierował jej działaniami reklamowymi. Wcześniejpełnił również funkcję doradcy zarządu ds. marketingu i produktu wPLL LOT, pracował w dziale marketingu Gerling Polska oraz byłdyrektorem obsługi klienta Brainshop U-Boot.

Marcin Marjański ukończył studia z zarządzania i marketingu wPrywatnej Wyższej Szkole Biznesu i Administracji. O tym, jak długobędzie dyrektorem generalnym polskiego oddziału MiędzynarodowegoStowarzyszenia Reklamy IAA przesądzi ocena jego pracy przezczłonków organizacji.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"