PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
IAA i SAR spotykają się z uczestnikami rynku ws. nowego badania mediów
KRRiT, IAA i SAR podpisały list intencyjny ws. nowych badań rynku telewizji i radia
Kiedy powstanie polski JIC? IAA i SAR: to rynek ma zdecydować o nowym badaniu mediów, nie KRRiT
Telemetria Polska chce podpisać list intencyjny z przedstawicielami rynku dot. badań konsumpcji mediów
Telemetria Polska chce podpisać list intencyjny z przedstawicielami rynku dot. badań konsumpcji mediów
IAA Global broni Nielsena po kolejnych atakach TVP. „Szkodzą wizerunkowi Polski”
IAA Global broni Nielsena po kolejnych atakach TVP. „Szkodzą wizerunkowi Polski”
ING Bank Śląski i Volkswagen Group Polska członkami IAA
ING Bank Śląski i Volkswagen Group Polska członkami IAA
Dagmara Szulce we władzach IAA Global
Dagmara Szulce we władzach IAA Global
IAA chce zaangażować szefów marketingu w poprawę sytuacji w branży reklamowej
Maspex podręcznikowo działał w kryzysie wizerunkowym Tigera, marka odbuduje reputację (opinie)
Maspex podręcznikowo działał w kryzysie wizerunkowym Tigera, marka odbuduje reputację (opinie)
IAA po krytykowanych reklamach Tigera i PGE zażenowane niefrasobliwością agencji reklamowych i marketerów
IAA po krytykowanych reklamach Tigera i PGE zażenowane niefrasobliwością agencji reklamowych i marketerów
Paweł Kowalewski dalej dyrektorem IAA w Europie
Paweł Kowalewski dalej dyrektorem IAA w Europie
IAA przedstawiło rekomendacje dla polskiej reklamy na lata 2017-2020
IAA przedstawiło rekomendacje dla polskiej reklamy na lata 2017-2020
Branża marketingowa i producenci zaczęli pracę nad samoregulacją reklam farmaceutyków
Branża marketingowa i producenci zaczęli pracę nad samoregulacją reklam farmaceutyków
133 firmy zapewniają 75 proc. wartości polskiej reklamy tv, cały rynek stracił wskutek cięć koncernów (analiza)
133 firmy zapewniają 75 proc. wartości polskiej reklamy tv, cały rynek stracił wskutek cięć koncernów (analiza)
ZFPR i IAA po błędzie na fanpage’u Żytniej apelują o więcej rozwagi przy przetargach i tworzeniu kampanii
ZFPR i IAA po błędzie na fanpage’u Żytniej apelują o więcej rozwagi przy przetargach i tworzeniu kampanii
IAA Polska: Jacek Olechowski dalej prezesem, Jakub Potrzebowski na czele rady nadzorczej