Hasło przewodnie majowego kongresu to “Power to people”. Organizatorzy Kongresu pogrupowali prezentacje w pięciu blokach tematycznych:
• siła marek, ich wpływ na życie codzienne konsumenta,• siła głosu konsumentów (m. in. w kwestii ochrony danych),• siła sztuki w brand marketingu,• siła nowych mediów,• wyzwania przyszłości w branży marketingowej.
O tym, jak pogłębiać i wzbogacać relacje konsumenta z marką, jak ją prezentować coraz bardziej świadomym konsumentom wspieranym przez nowe technologie opowiedzą m. in.
• Kelly Clark (Executive Director, GroupM)• Rishad Tobaccowala (Head of Growth, Publicis)• Laura Maness Global CEOHavas• Arjan Dijk Global CMO Booking.com• Renee MilliaresisChief Media Officer Colgate Palmolive• Rick Ely (Senior Marketing Director JOHNSON & JOHNSON)• Jon Cook (Global CEO, VMLY&R)• Tom Doctoroff (Asia CEO, J. Walter Thompson)• Philip Thomas (CEO, Cannes Lions International Festival of Creativity)• Mikhail Piotrovsky CEO Hermitage• Jeff Buchan Global Industry Relations & Strategic Partnerships Google• Scott Brown CTO Nielsen oraz …• Walentina Tiereszkowa – pierwsza kobieta w kosmosie

Wizyta w Sankt Petersburgu to dla zainteresowanych również możliwość uczestniczenia w wydarzeniach towarzyskich i kulturalnych w niezwykłych, jedynych w swoim rodzaju wnętrzach:• wieczór powitalny w Pałacu Jekateryńskim w Carskim Siole• event na zakończenie drugiego dnia Kongresu w Teatrze Michajłowskim• wieczór pożegnalny (koncert wybitnych śpiewaków operowych) na placu przed Ermitażem
Organizatorzy zapewniają również możliwość uczestniczenia w zindywidualizowanych programach zwiedzania dla uczestników Kongresu i dla osób Im towarzyszących, m. in. wizyty w Muzeum Faberge, Ermitażu, Twierdzy Pietropawłowskiej i wielu, wielu innych.
"Agenda i lokalizacja Kongresu zapowiadają się bardzo interesująco. Dowodem na to jest spore zainteresowanie udziałem w nim członków IAA Polska (kilkanaście zgłoszeń). Wszystko wskazuje na to, że wyjazd będzie świetną okazją do integracji nie tylko globalnie, ale także w ramach naszego polskiego oddziału"- mówi Paweł Kowalewski, wiceprezes IAA Global i członek Komitetu Organizacyjnego Kongresu.

W Kongresie oraz w programie artystyczno-kulturalnym, który towarzyszy Kongresowi mogą wziąć udział członkowie IAA Polska (na specjalnych, preferencyjnych zasadach), ale też Ich goście, partnerzy biznesowi i osoby towarzyszące – wszyscy poszukujący inspiracji w prezentacjach wyjątkowych speakerów oraz w niepowtarzalnej architekturze, sztuce i atmosferze Sankt Petersburga.
Szczegółowych informacji o zasadach rejestracji, uczestnictwa, akredytacjach, hotelach i wszystkich innych szczegółach organizacyjnych udziela biuro IAA Polska:Katarzyna von Alexandrowitschk.alexandrowitsch@iaa.org.pl, tel.: +48 510 148 990
Zapraszamy też na stronę www wydarzenia: https://iaaworldcongress.org/en/
UWAGA: jeszcze tylko przez kilka tygodni akredytacje będą dostępne w specjalnej, zniżkowej ofercie EARLY BIRDS.











