Marcin Prokop reklamuje smartfony Oppo Reno4. Jest polskim ambasadorem marki

Firma Oppo ruszyła z kampanią reklamową promującą na polskim rynku nowe smartfony z rodziny Reno4. W spotach występuje Marcin Prokop, który został lokalnym ambasadorem marki.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Wczoraj chińska firma Oppo zaprezentowała w Polsce swoje nowe smartfony z linii Reno4. W ramach oferty w sprzedaży pojawią się 4 modele urządzeń.

Marcin Prokop ambasadorem marki

Wraz z premierą Reno4 wystartowała kampania promocyjna nowych smartfonów, której twarzą jest Marcin Prokop. Dziennikarz został też oficjalnie ogłoszony ambasadorem marki na naszym rynku.

Według Oppo kampania integruje ze sobą  (także w warstwie narracyjnej i charakterystycznych łączników wizualnych) kilka elementów, tworząc ciekawą do odkrywania, spójną historię.

I tak np. fabuła spotu reklamowego osadzona jest za kulisami wydarzenia, które prowadzi Marcin Prokop. Z kolei startowym punktem kampanii jest premiera Oppo Reno4 Pro 5G, która odbyła się na platformie player.pl w formule talk show zatytułowanego „Sztuka w technologii” prowadzonego przez Marcina Prokopa.

 

Zaproszeni goście i tematyka odpowiadały kluczowym zaletom najnowszego produktu Oppo: fotografowaniu i wideofilmowaniu nocą, wzornictwa i szybkiego ładowania oraz 5G, wspierających dynamiczny styl życia.

W czwartek swoją premierę miała kampania telewizyjna z udziałem ambasadora marki, która według zapowiedzi obecna będzie we wszystkich mediach głównego nurtu. Spoty eksponują dwie najważniejsze zalety produktowe modelu Reno4 Pro 5G: szybkie ładowanie SuperVOOC 2.0 65 W oraz tryb ultranocny, pozwalający na nagrywanie wyraźnego i jasnego wideo nawet po zmroku.

 

Zgodnie z zapowiedzią w telewizji pojawi się miks formatów 30, 15 i 8 sekundowych. Kampania została w całości stworzona i wyprodukowana w Polsce, za koncept odpowiedzialny był dział marketingu i PR Oppo Polska oraz agencja Brasil.

Spoty reżyserował Florian Malak, produkcją zajęła się agencja Prime Time. Kampania obecna będzie także w kanałach BTL, OOH (wybrane nośniki premium) i digital signage, a także w internecie. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundry, media społecznościowe prowadzi agencja House of Hype, a działania PR wspiera agencja 24/7 Communication.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe