Przy przychodach netto 21 mld euro i liczbie około 65.000 pracowników w roku budżetowym 2012/13, Grupa Media-Saturn, której większościowym udziałowcem jest METRO AG, działa w 17 krajach. Należące do niej sieci Media Markt i Saturn, zajmują pierwsze miejsce wśród sprzedawców elektroniki użytkowej w Niemczech i Europie. Na sukces tych dwóch marek detalicznych, które obecnie prowadzą około 950 sklepów w 15 krajach, składa się wyjątkowy wybór markowych produktów w korzystnych cenach, kompetentny personel, doskonała obsługa, charakterystyczna reklama oraz zdecentralizowana struktura organizacyjna. Każdy dyrektor marketu jest udziałowcem prowadzonego przez siebie sklepu i tym samym odpowiada za asortyment, ceny oferowanych produktów, personel i marketing. Media Markt i Saturn są zarządzane niezależnie od siebie stanowią konkurencyjne wobec siebie marki sprzedaży detalicznej. Obie marki detaliczne rozwijają na arenie międzynarodowej model sprzedaży wielokanałowej. Sklep internetowy redcoon, który działa w dziesięciu krajach europejskich jest od lipca 2011 r. częścią Grupy Media-Saturn, a rosyjski sklep internetowy 003.ru od lipca 2012 r. Więcej informacji o Grupie Media-Saturn dostępnych jest na stronie www.media-saturn.com

Media SATURN Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN ( press box )











