Marcin Ruciński dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w Tech Data Polska

Tech Data Polska, dystrybutor IT, powołał na stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i marketingu produktowego broadline Marcina Rucińskiego, dotychczasowego dyrektora ds. sprzedaży.

km
km
Udostępnij artykuł:
Marcin Ruciński dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w Tech Data Polska

Obejmując nową funkcję, Ruciński będzie łączył swoje dotychczasowe obowiązki z obowiązkami dyrektora ds. marketingu produktowego broadline. W zakresie jego obowiązków znalazły się teraz: zarządzanie działami handlowym oraz marketingu produktowego broadline (m.in. PC Systems, Print&Supplies oraz Software), rozwój kanału SMB i Corporate, dalsze wzmacnianie pozycji Tech Data w kanale retail & e-commerce oraz zacieśnianie relacji z partnerami handlowymi i producentami.

Ruciński posiada wieloletnie doświadczenie sprzedażowe w branży IT. Z Tech Data Polska jest związany od września 2015 r., kiedy to objął stanowisko dyrektora ds. sprzedaży. Przed przyjściem do Tech Data, przez 17 lat pracował w firmie ABC Data na stanowiskach managera ds. sprzedaży, v-ce dyrektora ds. sprzedaży oraz dyrektora ds. sprzedaży.

Ruciński edukację zdobywał w Wyższej Szkole Menedżerskiej oraz na Akademii Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały