Marcin Sienkowski zastępcą kierownika marketingu w Lidlu

Z początkiem października Marcin Sienkowski awansował na zastępcę kierownika ds. marketingu w Lidl Polska. W strukturach firmy pracuje od 1,5 roku.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Marcin Sienkowski zastępcą kierownika marketingu w Lidlu
Screen

Sienkowski do Lidla dołączył w maju zeszłego roku w roli młodszego kierownika ds. marketingu. Przed przejściem do Lidla, przez niespełna rok, był szefem komunikacji marketingowej e-sklepu Łazienka Plus. Wcześniej, przez ponad 9 lat, był związany z serwisem OLX, gdzie przez 5 lat zarządzał marketingiem.

W latach 2008-2014 pracował w Grupie Allegro. Najpierw jako brand manager serwisu otoWakacje.pl, potem jako brand manager lokalo.pl, i wreszcie jako brand manager Tablica.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"