Marcin Sienkowski zastępcą kierownika marketingu w Lidlu

Z początkiem października Marcin Sienkowski awansował na zastępcę kierownika ds. marketingu w Lidl Polska. W strukturach firmy pracuje od 1,5 roku.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Marcin Sienkowski zastępcą kierownika marketingu w Lidlu
Screen

Sienkowski do Lidla dołączył w maju zeszłego roku w roli młodszego kierownika ds. marketingu. Przed przejściem do Lidla, przez niespełna rok, był szefem komunikacji marketingowej e-sklepu Łazienka Plus. Wcześniej, przez ponad 9 lat, był związany z serwisem OLX, gdzie przez 5 lat zarządzał marketingiem.

W latach 2008-2014 pracował w Grupie Allegro. Najpierw jako brand manager serwisu otoWakacje.pl, potem jako brand manager lokalo.pl, i wreszcie jako brand manager Tablica.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Arabski fundusz i Comcast mogą kupić właściciela TVN

Arabski fundusz i Comcast mogą kupić właściciela TVN

Pracownicy TVP dostaną więcej na Boże Narodzenie? Kolejne pismo do władz

Pracownicy TVP dostaną więcej na Boże Narodzenie? Kolejne pismo do władz

Finał "Tańca z gwiazdami" miał więcej widzów niż przed rokiem

Finał "Tańca z gwiazdami" miał więcej widzów niż przed rokiem

Nowe kanały muzyczne z koncesjami. Mogą trafić do kablówek i na satelitę?

Nowe kanały muzyczne z koncesjami. Mogą trafić do kablówek i na satelitę?

Filmweb stawia na social media – nowa struktura, nowi liderzy, nowa oferta
Materiał reklamowy

Filmweb stawia na social media – nowa struktura, nowi liderzy, nowa oferta

Platforma Megogo w pakiecie z YouTube Premium

Platforma Megogo w pakiecie z YouTube Premium