W kwietniu br. Telewizja Polska przekształciła dotychczasowe biuro koordynacji programowej w biuro programowe. Jego szefową została Agnieszka Dejneka, która poprzednio, od czerwca ub.r., pełniła obowiązki dyrektora biura koordynacji programowej.
TVP na razie nie potwierdziła nam, że Marcin Skabara został zastępcą dyrektora programowego
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/2017-rok-w-tvp-zysk-500-tys-zl-nizsze-przychody-reklamowe-wiecej-dyrektorow-i-doradcow ##
Skabara przez ostatnie trzy lata pracował jako niezależny konsultant, zajmował się głównie strategią treści wideo w internecie oraz marketingiem internetowym. Wcześniej przez prawie trzy lata pełnił funkcję brand directora w Sony Pictures Television Networks na region Europy Środkowej.
Z kolei w latach 1999-2012 był związany z HBO Polska. Pełnił tam kolejno funkcje koordynatora ds. sprzedaży i marketingu HBO, marketing i brand managera AXN, dyrektora wszystkich stacji AXN oraz dyrektora marketingu firmy.

Wcześniej przez 8 lat był prezenterem w Radiu Puls i Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mistrzostwa-swiata-2018-gdzie-ogladac-w-jakosci-4k-w-nowych-stacjach-tvp-i-nc ##
Według danych Nielsen Audience Measurement w kwietniu br. TVP1 miała 524,8 tys. widzów średniej oglądalności minutowej i 8,79 proc. udziału w rynku oglądalności, TVP2 - 497,8 tys. widzów i 8,34 proc. udziału, a TVP Info - 205,4 tys. widzów i 3,44 proc. udziału. Po ponad 1 proc. udziału miały jeszcze TVP Seriale (1,45 proc.), TVP ABC (1,43 proc.) i TVP Rozrywka (1,06 proc.).











