Marcin Woźniak product & strategy directorem w LiquidThread

Marcin Woźniak, dotychczas communications strategy director w agencji LiquidThread (Publicis Groupe), objął nowo utworzone stanowisko product & strategy directora w agencji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Marcin Woźniak product & strategy directorem w LiquidThread
Marcin Woźniak

Woźniak odpowiedzialny jest za konstruowanie oferty agencji w oparciu o portfolio produktów komunikacyjnych, które "odpowiadają na wyzwania obecnego rynku, mają udowodniony wpływ na biznes klientów i wykorzystują potencjał badawczy, narzędziowy i technologiczny Publicis Groupe".

Marcin Woźniak ukończył zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Warszawskim. Karierę w reklamie zaczynał w 2005 roku w domu mediowym OMD Poland. Następnie, od 2007 w ramach Starcom Mediavest Group zajmował się planowaniem mediów interaktywnych, działaniami performance oraz social mediami. Od 2013 jako digital & innovation director odpowiadał za projektowanie i realizacje kampanii zintegrowanych. W roku 2015 roku objął stanowisko dyrektora strategii w agencji LiquidThread.

Ma na koncie tworzenie strategii komunikacji dla takich marek jak Milka, Prince Polo, T-Mobile, Coca-Cola, Kujawski.

 

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy film Smarzowskiego rządzi w kinach. Już ponad milion widzów

Nowy film Smarzowskiego rządzi w kinach. Już ponad milion widzów

Polski marketplace coraz zyskowniejszy. Przyciąga nowych kupujących

Polski marketplace coraz zyskowniejszy. Przyciąga nowych kupujących

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa