Jest to pierwsza w historii Banku Millennium kampaniatelewizyjna oferty dla firm.
"W naszej komunikacji podkreślamy, że niezależnie od rodzajudziałalności, podstawowym warunkiem sukcesu są odpowiednienarzędzia. Takim narzędziem dla małych i średnich firm jestunikalny na rynku Pakiet Kredytowy Banku Millennium. Nasz produktfundamentalnie odwraca logikę finansowania potrzeb małych iśrednich przedsiębiorstw - klient nie musi pytać bank o każdątransakcję z osobna, ale znając swój "limit" może samodzielniewybrać formę finansowania, która mu na najbardziej odpowiada. Napodstawie jednej decyzji przy minimum formalności klient otrzymujedostęp do ponad 20 produktów - m.in. kredytu obrotowego czyinwestycyjnego, leasingu, faktoringu czy transakcjizabezpieczających ryzyko kursu walutowego." - mówi PiotrRomanowski, członek zarządu Banku Millennium.

W oddziałach Banku Millennium pojawią się plakaty oraz ulotkireklamujące Pakiet Kredytowy z wizerunkiem Marka Kamińskiego ihasłem "Właściwe narzędzia to podstawa sukcesu".
Kreację kampanii przygotowała agencja Mather Communications,media zakupił dom mediowy Initiative Warszawa.











