Marek Kmiecik z własną agencją marketingową Sense

Marek Kmiecik, ostatnio odpowiedzialny za marketing w firmie obuwniczej CCC założył własną agencję marketingową Sense - wynika z naszych informacji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Firma Kmiecika ma specjalizować się w strategii marketingowej, pozycjonowani marki i komunikacji.

Marek Kmiecik ostatnio, przez pięć lat pracował w firmie obuwniczej CCC. Dołączył do niej wiosną 2015 roku obejmując stanowisko dyrektora marketingu. Po ponad dwóch latach na stanowisku tym zastąpiła go Zofia Korecka-Rejczak, a on wówczas został doradcą zarządu spółki ds strategii i komunikacji marketingowej.

W Grupie CCC Kmiecik odpowiadał za przygotowanie i nadzorowanie realizacji kompleksowej strategii marketingowej - zarówno na rynku polskim, jak i za granicą (firma prowadzi działalność m.in. w Czechach, na Słowacji, Węgrzech, Niemczech, Austrii, Słowenii, Chorwacji, Rumunii, Bułgarii, Łotwie, Turcji, Rosji i na Ukrainie).

Poprzednio Marek Kmiecik przez niecały rok pracował jako wiceprezes i dyrektor marketingu w firmie wędliniarskiej Tarczyński, z której odszedł jesienią 2014 roku. Wcześniej przez pięć lat był dyrektorem marketingu i członkiem zarządu Hoop Polska, przez dwa lata global marketing managerem w Grupie Kofola (do której należy Hoop Polska) oraz przez 11 lat pracował w firmie Mieszko, pełniąc funkcje od marketing managera do dyrektora marketingu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek