Marek Raczkowski reklamuje oszczędzanie w ING Bank Śląski (wideo)

Wizerunkowa kampania reklamowa ING Banku Śląskiego obejmuje właśnieradio i prasę, w której wykorzystywany jest rysunek MarkaRaczkowskiego. Ponadto zmienia się telewizyjny spot emitowany wramach tej akcji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od początku maja wizerunkowa kampania reklamowa INGBanku Śląskiego promuje oszczędzanie jako ponadczasową wartośćniezależną od koniunktury gospodarczej. Akcja startuje obecnie wprasie, w której wykorzystywana jest kreacja przygotowana przezMarka Raczkowskiego z "Przekroju". Zabawny rysunek pokazuje, jakpołowa napisu o treści "zające żyją spokojnie" zmienia się w całyslogan "Osoby oszczędzające żyją spokojnie".

Z kolei w telewizyjnym etapie kampanii, obejmującym w TVN, TVP,Polsat oraz stacje niszowe, wykorzystywany jest nowy spot, którytak jak poprzedni pokazuje spotkanie naukowców. Jednocześnie akcjapod hasłem "Warto oszczędzać. Tak było, jest i będzie" rozpoczynasię w radiu.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brain, natomiastzakupem mediów zajął się dom mediowy PanMediaWestern.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"