Reklamy margaryny Śniadaniowa podkreślają, że mimo zmieniających się trendów w przygotowywaniu posiłków ciągle stanowi ona stały i niezbędny element rodzinnego śniadania. W kampanii prezentowane są wszystkie wersje produktu: klasyczna, z masłem i premium.
Akcja w połowie kwietnia rozpoczęła się na outdoorze (billboardy na Górnym Śląsku, w Warszawie i Poznaniu), a od 28 kwietnia jest prowadzona w telewizji (Polsat, TVP1, TVP2, TVN i kanały tematyczne). Ponadto obejmuje prasę (magazyny konsumenckie i branżowe), internet oraz sklepy (m.in. promocje cenowe, reklamy w gazetkach hurtowni i sieci handlowych, materiały POS, animacje, emisje spotów na monitorach). W telewizji akcja potrwa do 18 maja.

Kreacją i produkcją wszystkich reklam zajęła się agencja Optima Marketing Group, która odpowiada również za planowanie i zakup mediów. Działania PR realizuje agencja Kolterman Media Communications.










