Maria Kulawik brand managerem Radia ZET Chilli

Maria Kulawik dołączyła do działu promocji Grupy Eurozet. Objęła stanowisko brand managera Radia ZET Chilli.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Maria Kulawik brand managerem Radia ZET Chilli
Maria Kulawik

Kulawik odpowiada za komunikację marketingową marki Radia ZET Chilli. Ponadto, będzie wspierać zespół działu promocji Eurozetu przy działaniach na rzecz Radia ZET.

Maria Kulawik od 2008 roku związana jest z marketingiem. Pracowała m.in. w Randstad Poland i Grupie Generali. Ostatnio była starszym specjalistą ds. marketingu w Banku BGŻ (obecnie BNP Paribas).

Do końca kwietnia br. brand managerem Radia ZET Chilli była Nawojka Chałupińska, obecnie head of PR & communications w Grupie 4fun Media (więcej na ten temat).

Z danych Radio Track wynika, że średni udział Radia ZET Chilli w rynku w okresie od marca do maja br. wyniósł 0,3 proc. (dowiedz się więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji