Podczas prezentacji „Future of Reputation” Marian Salzman, nakreślając kwestię personal brandingu, skupi się na biznesowych aspektach budowania reputacji osób na kierowniczych stanowiskach i zarządzania nią. Reputacja szefów niejednokrotnie decyduje o wyjątkowości i przewadze konkurencyjnej marek. W dobie nieograniczonych możliwości, jakie stwarza komunikacja na masową skalę, dynamicznie zmieniających się realiów i wysoce konkurencyjnego środowiska biznesowego konsekwencja w budowaniu i umacnianiu roli liderów to klucz do sukcesu i uznania dla instytucji oraz marek, którymi tacy liderzy zarządzają.
Marian Salzman jest uznawana za jedną z czołowych trendspotterek na świecie, ostatnio została zaliczona do grona 25 największych innowatorów w obszarze komunikacji (2013, Holmes Report) i najbardziej wpływowych osób w PR w Stanach Zjednoczonych (2012, Business Insider). Od ponad 20 lat doradza największym międzynarodowym markom w osiąganiu ich celów biznesowych, wyznaczając przy tym nowe trendy i wykorzystując innowacyjne techniki komunikacyjne. Marian Salzman jest także autorką lub współautorką 15 publikacji książkowych przełożonych na ponad 20 języków, na co dzień współpracuje m.in. z „The Huffington Post”, Forbes.com oraz CNBC. Jest jurorką wielu prestiżowych międzynarodowych festiwali branżowych, w tym m.in. Cannes Lions i Clio Awards.

XI edycja PR Forum odbędzie się w najbliższą środę w hotelu Marriott. Więcej na temat wydarzenia: http://www.prforum.pl/.
Havas PR jest częścią holdingu Havas Worldwide, który działa w ponad 75 krajach na sześciu kontynentach. Organizacja plasuje się na dziewiątym miejscu pod względem wielkości i na trzecim biorąc pod uwagę efektywność działań w mediach społecznościowych. W 2012 roku Havas PR była drugą na świecie najczęściej nagradzaną agencją w konkursie Clio Awards, i najczęściej nominowaną w konkursie Cannes Lions. Havas PR należy również do światowej czołówki agencji healthcare PR.
Havas PR Warsaw
Havas PR Warsaw jest największą sieciową agencją public relations w Polsce oferującą doradztwo komunikacyjne i kompleksowe działania public relations w obszarach brand PR, komunikacji korporacyjnej, komunikacji finansowej i relacji inwestorskich, edukacji i komunikacji zdrowotnej, komunikacji wewnętrznej oraz zarządzania kryzysami. Havas PR to także pionier na polskim rynku w wyznaczaniu trendów w działaniach w social media. Agencja ma na swoim koncie liczne nagrody i wyróżnienia w polskich (Złote Spinacze) i międzynarodowych (SABRE Awards) konkursach branży public relations.












