Mariusz Gierszewski po 1,5 roku wraca do Radia Zet

Po ponad półtorarocznej przerwie do zespołu dziennikarskiego Radia Zet (Eurozet) wraca reporter śledczy - Mariusz Gierszewski.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Mariusz Gierszewski po 1,5 roku wraca do Radia Zet
Mariusz Gierszewski, fot. Radio Zet

Do zespołu redakcyjnego Gierszewski dołączy od września. Będzie odpowiedzialny za tworzenie ekskluzywnych treści informacyjnych na antenę Radia ZEt i - w rozbudowanej formie - dla portalu Radiozet.pl.

Ostatnio w WP

Mariusz Gierszewski był związany z „Zetką” w latach 2001-2013 i 2015-2020. Pracował jako reporter sejmowy, dziennikarz ekonomiczny i śledczy. W latach 2013-2015 był rzecznikiem Narodowego Centrum Sportu. Latem 2013 roku zdecydował się na odejście z dziennikarstwa. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl tłumaczył, że na jego decyzję miała wpływ fatalna kondycja polskich mediów.

W czerwcu 2014 roku Gierszewski wrócił do dziennikarstwa, dołączając do zespołu redakcyjnego portalu NaTemat.pl. Pracował też w „Dzienniku Gazecie Prawnej”, „Pulsie Biznesu” i „Newsweeku”.  Ostatnio - od września 2020 roku - był reporterem Wirtualnej Polski, jednak ostatecznie pożegnał się już z tą redakcją.

Na swoim koncie ma też artykuły pisane m.in. w „Pulsie Biznesu” i „Newsweeku”. Jest współzałożycielem zespołu „Poparzeni Kawą Trzy”, gdzie gra na gitarze basowej.

Udział Radia Zet pod względem słuchania w okresie od maja do lipca br. wyniósł 12,8 proc. (udział tej stacji względem okresu maj-lipiec 2020 wzrósł o 0,2 pkt. proc.).

jk
Autor artykułu:
jk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały