Mariusz Loch creative directorem agencji GDS

Do zespołu zarządzającego GDS Grupy Doradztwa Strategicznego awansował nowy dyrektor kreatywny Mariusz Loch.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mariusz Loch creative directorem agencji GDS
Mariusz Loch

Mariusz Loch odpowiadać będzie w GDS za procesy kreatywne w budowaniu strategii i zarządzaniu komunikacją, w szczególności kryzysową i związaną z public affairs.

GDS współpracuje z Mariuszem Lochem od 2020 roku. Loch jest ekspertem PR z ponaddwudziestoletnim doświadczeniem w komunikacji korporacyjnej, CSR i produktowej na rynku B2B i B2C. Pracował przy projektach komunikacyjnych największego polskiego operatora telekomunikacyjnego Orange Polska – m.in. partnerstwie przy EURO 2012, Orange Warsaw Festival i rebrandingu. Koordynował i realizował działania public relations związane ze znaczącym ryzykiem.

Wcześniej przez niemal 10 lat był dziennikarzem i sekretarzem redakcji w Polskiej Agencji Prasowej.

GDS jest firmą doradczą specjalizującą się w zarządzaniu komunikacją kryzysową oraz budowaniu dialogu między biznesem a otoczeniem publicznym.

Obecnie zespół zarządzający GDS składa się z 5 osób: Bartłomiej Rajchert – CEO & founder, Rafał Bojanowski – managing partner, Emilia Klima – managing director, Marta Tumidalska – strategy director oraz Mariusz Loch – creative director.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu