Mark Fitzloff, szef kreacji Wieden+Kennedy odchodzi z agencji po 17 latach

Mark Fitzloff, szef kreacji agencji Wieden+Kennedy z końcem grudnia odchodzi z firmy, po 17 latach pracy. Jego obowiązki przejmą Eric Baldwin i Jason Bagley.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Mark Fitzloff w Wieden+Kennedy pracował od 1999 roku. Zaczynał jako copywriter. Jak podała agencja w oficjalnym komunikacie, Fitzloff rozstaje się z firmą, by podjąć nowe zawodowe wyzwania.

Obowiązki szefów kreacji z początkiem stycznia obejmą w W+K Eric Baldwin i Jason Bagley, którzy już wcześniej w niej pracowali. W latach 2006-2011 tworzyli tu team kreatywny, byli wówczas odpowiedzialni m.in. za kampanię marki Old Spice „Man your man could smell like”.

Eric Baldwin ostatnio pracował w agencji The Lodge m.in. dla KFC. Z kolei Jason Bagley pełnił funkcję chief creative officera w agencji Deutsch Los Angeles.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele