Marka Graal wzmacnia działania reklamowe i zgarnia nagrody

Pierwsze półrocze 2020 roku było dla Grupy Kapitałowej Graal niezwykle intensywne. Pomimo ograniczeń związanych z pandemią marka odnotowała wzrosty sprzedaży, a produkty Graal wyróżnione zostały czterema prestiżowymi nagrodami konsumenckimi. W czerwcu zrealizowana została największa w historii firmy kampania reklamowa, obejmująca swym zasięgiem TV, internet, prasę branżową i punkty sprzedaży. Marka intensyfikuje też aktywność w mediach społecznościowych. 

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Z roku na rok Polacy coraz chętniej sięgają po ryby i sałatki z rybą w puszce. Rośnie bowiem świadomość konsumentów, że produkty te stanowią zdrowe i pełnowartościowe posiłki, dostarczające niezbędnych witamin oraz minerałów. Latem ryby w puszce zyskują na znaczeniu jeszcze bardziej. Grupa Graal postanowiła wykorzystać ten trend i wzmocnić komunikację oraz intensywność działań reklamowych. W dniach 10-30 czerwca br. przeprowadziła kampanię reklamową pod hasłem „Graal w rytmie życia”. Na kanałach głównych TV, w stacjach tematycznych o największej oglądalności oraz w popularnych platformach VOD wyemitowano 30-sekundowe spoty reklamowe. Pokazano w nich zalety zdrowotne spożywania ryb w puszce Graal, które mogą być zarówno bogatą w kwasy omega-3 i witaminy przekąską, jak i bazą do dań głównych. Podkreślono też naturalne pochodzenie produktów i bezpieczeństwo, jakie zapewnia odpowiedni proces obróbki termicznej i zamknięcie ryby w trwałe opakowania bez BPA.

Grupa Graal wzmacnia sprzedaż poprzez działania reklamowe i modelowanie nowych nawyków konsumenckich.

- W ostatnich miesiącach obserwujemy duże wzrosty w całej kategorii przetworów rybnych w puszce. Postanowiliśmy wykorzystać ten trend  i pokazać, że właśnie teraz jest czas na zdrowe ryby, starannie przyrządzone i zamknięte w bezpiecznych puszkach - mówi Justyna Frankowska, Członek Zarządu Grupy Kapitałowej Graal. – Letnia kampania reklamowa Graala jest dowodem na to, że o rybach w puszce można myśleć nie tylko jako produkcie na wakacje, ale przede wszystkim jako elemencie zdrowej diety i składniku pełnowartościowych, również i ciepłych dań – dodaje Justyna Frankowska.

Kampania telewizyjna marki Graal w TV dostała mocne wsparcie w prasie branżowej, kanałach digital, a także w postaci działań trademarketingowych i atrakcyjnych materiałów POS w punktach sprzedaży.

 Współpraca z influencerami

W komunikacji z młodszym pokoleniem Grupa Graal stawia na social media i współpracę z influencerami. W okresie lockdownu firma zorganizowała na Facebooku marek Graal i Salatino wirtualną kolację,  w której wzięło udział blisko 8 tysięcy internautów. 29 czerwca znana blogerka z portalu „Czytamy etykiety” na kilka dni przejęła też instagramowe konto Salatino Active, gdzie poddawała szczegółowej analizie składy sałatek z rybą tej marki i tłumaczyła, na co zwracać uwagę przy zakupie konserw, np. na wycieczkę. W dniach 26 czerwca – 7 lipca na profilu Salatino Active prowadzony był również konkurs pod hasłem #DobrySkładWpodróży.

Cztery wyróżnienia w konkursach konsumenckich

O zaufaniu, jakim konsumenci darzą produkty marki Graal, świadczą przyznane firmie w pierwszej połowie 2020 roku wyróżnienia: złote godło „Konsumencki Lider Jakości 2020” w kategorii „Konserwy Rybne”, tytuł „Hit Konsumenta Roku 2020” dla fileta z makreli w sosie pomidorowym oraz certyfikaty „Dobra Marka 2020 - Jakość, Zaufanie, Renoma” i „Polska Dobra Marka 2020”.

Spot reklamowy „Graal w rytmie życia”:  https://youtu.be/l2WcsOgPjNo

Instagram marki Salatino Active: www.instagram.com/salatino_polska/

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"