Marka Louis Vuitton z własnym smartwatchem Tambour Horizon za prawie 3 tysiące dolarów

Francuski dom mody Louis Vuitton wchodzi na rynek nowych technologii. Marka zapowiedziała sprzedaż smartwatcha o nazwie Tambour Horizon z ekranem 1,2 cala i 4 GB przestrzeni na dane. Całość zamknięta w stylowej kopercie będzie kosztować w najdroższej wersji 2,9 tysiąca dolarów.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Marka Louis Vuitton z własnym smartwatchem Tambour Horizon za prawie 3 tysiące dolarów

Louis Vuitton to marka działająca na rynku od końca XIX wieku zajmująca się głównie projektowaniem i sprzedażą torebek oraz walizek. Teraz firma postanowiła zadebiutować także na rynku elektroniki użytkowej i zapowiedziała wprowadzenie na rynek inteligentnego zegarka o nazwie Tambour Horizon.

grafika

Smartwatch wyprodukowany we współpracy z Qualcommem i Google pracuje pod kontrolą systemu Android Wear, a jego sercem jest procesor Snapdragon Wear 2100 wspierany przez 512 MB pamięci RAM. Na dane producent przeznaczył przestrzeń 4 GB.

grafika

Ekran zegarka ma rozmiar 1,2 cala, a bateria urządzenia oferuje pojemność 300 mAh. Tambour Horizon jest dostępny w kolorach szarym, czarnym i brązowym. Czarna wersja kosztuje 2,9 tys. dol., za szarą oraz brązową trzeba zapłacić 2,45 tys. dol. Na razie zegarek można zamawiać jedynie w przedsprzedaży.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem