Marka najważniejsza dla kupujących komputery

Dla blisko 80 procent konsumentów, którzy w ostatnim czasie kupilikomputer lub komputerowe akcesoria, ważnym lub bardzo ważnymczynnikiem przy podejmowaniu decyzji o zakupie była nazwa marki.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez firmę Ad-ology Research wynika,że coraz większy wpływ na kupujących ma również internet. Większośćrespondentów przyznała, że wpływ miała na nich strona internetowaproducenta (74,5 procenta) oraz umieszczone w sieci recenzjeproduktów (68,2 procenta) - informuje serwis New BusinessHunter.

Wyższy odsetek badanych woli także kupować wspomniane produktyprzez internet w porównaniu z innymi badanymi kategoriamisprzedaży. Niecałe 40 procent kupujących komputery woli kupowaćwłaśnie online, a odsetek ten wyniósł prawie 60 procent w przypadkuosób w wieku od 35 do 44 lat.

W tej grupie wiekowej zaobserwowano też sporo wyższy wskaźnikwpływu serwisów społecznościowych i treści tworzonych przez innychkonsumentów: blisko 84 procent respondentów przyznało, że miały onejakiś lub znaczący wpływ na podjętą przez nich decyzjęzakupową.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"