Marka POP wiecznie żywa

POP, należący do Centertela przedpłacony system taryfowy (pre-paid), jako jedyny sprzed rebrandingu na Orange, działa nadal.

Gazeta Prawna
Gazeta Prawna
Udostępnij artykuł:

Po wejściu do Polski globalnej marki Orange, POP nie zniknął, jak sztandarowa marka Centertela - Idea. POP okazał się tak silnie i dobrze postrzeganym produktem, że jego likwidacja byłaby dla telekomu nieopłacalna - czytamy  w "Gazecie Prawnej".

W przeciwieństwie do konkurentów, Centertel miał jedną markę pre-paid, z którą abonenci mogli się identyfikować. Konkurenci mają ich po dwie: Polska Telefonia Cyfrowa jednocześnie promowała systemy przedpłacone Era Tak-Tak i Heyah, a Polkomtel - Simplusa i Samych Swoich.

- POP pozostaje, gdyż bardzo silnie identyfikowali się z tą marką szczególnie młodzi ludzie. To właśnie do nich będzie kierowana ta oferta - tłumaczy Jacek Kalinow-ski, rzecznik Centertela.

Wraz z pojawieniem się w Polsce Orange przyszła też oferta pre-paid Orange Go. Na razie nie ujawniono, jak wielkim zainteresowaniem się cieszyła. Widać natomiast, że obawiano się utraty dotychczasowych użytkowników POP-a identyfikujących się z tą marką, a którzy nie są przecież związani z operatorem umową i w każdej chwili mogą odejść - donosi "GP".

- Marka Idea, czy, jak ją nazywano, Idea-POP, na pewno była i jest dużo bardziej rozpoznawalna przez użytkowników niż Orange -przyznaje Andrzej Piotrowski, ekspert Centrum im. Adama Smitha.

Zwraca też uwagę na jeszcze jeden powód utrzymania POP-a: w kioskach i salonach mogło pozostać wiele kart-zdrapek doładowujących konto. To jednak nie pasuje do polityki Centertela, który cały czas promuje POP-a i oferuje nowe zestawy startowe.

Witold Graboś, prezes Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty w wywiadzie dla "Gazety Prawnej" przekonywał, że Polacy są bardzo przywiązani do marek. Dlatego jakikolwiek rebranding zamiast przyrostu może spowodować spadek liczby abonentów. W przypadku Orange, które oficjalnie zastąpiło Ideę 19 września, trudno na ten temat cokolwiek mówić, gdyż za krótko działa - twierdzi "GP".

Gazeta Prawna
Autor artykułu:
Gazeta Prawna
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji