Marki na Facebooku odpowiadają na 2/3 pytań użytkowników (infografika)

W II kwartale bieżącego roku marki na Facebooku odpowiedziały na 2/3 zadanych przez użytkowników pytań - wynika z danych Socialbakers.

km
km
Udostępnij artykuł:

W okresie od 1 kwietnia do 30 czerwca br. na ponad 54 tys. stron marek na Facebooku analizowanych przez Socialbakers pojawiło się ponad 1,5 miliona kierowanych do nich pytań od użytkowników. Na 67 proc. tych pytań marki udzieliły odpowiedzi, ale ponad pół miliona zostało zignorowanych.

Najszybciej odpowiadające na pytania użytkowników marki robią to w przeciągu mniej niż pół godziny. 60 proc. z nich to marki z sektora telekomunikacyjnego (w tym 9 na 10 w Top 10), które zdecydowanie wyprzedzają takie branże jak linie lotnicze, finanse i e-commerce (po 9 proc.).

Firmy telekomunikacyjne otrzymują także najwięcej pytań od użytkowników Facebooka. W II kwartale było ich aż blisko pół miliona, z czego na 80 proc. udzielono odpowiedzi.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu